مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 14:402023-12-05حوادث

مرگ سارق سابقه دار در کرمانشاه 


 فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: فردی که سابقه دو فقره سرقت داشت و مظنون به سرقت خودرو، قطعات و محتویات آن بود، در تعقیب و گریز با ماموران پلیس فوت کرد.

- ایسنا/کرمانشاه  فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: فردی که سابقه دو فقره سرقت داشت و مظنون به سرقت خودرو، قطعات و محتویات آن بود، در تعقیب و گریز با ماموران پلیس فوت کرد.

  سرهنگ علیرضا دلیری در این خصوص، اظهار کرد: حوالی ساعت 5:20 دقیقه صبح امروز (سه شنبه، 14 آذر) در پی گشت زنی تیمی از ماموران در محله زیباشهر کرمانشاه، دو نفر از شهروندان به آنها مراجعه و عنوان کردند فردی حدودا 30 ساله در حال پرسه زنی اطراف خودروهای پارک شده است و به وی مشکوک هستند.

وی ادامه داد: ماموران با دریافت این گزارش به محل مورد نظر مراجعه و موفق به شناسایی این فرد شده که پس از بازرسی بدنی از وی، دو عدد آچار که برای بازکردن درب خودروها از آن استفاده می شود، کشف کردند.

دلیری افزود: ماموران پلیس به یکی از دستان وی دستبند می زنند، اما این فرد با یک چاقوی حدودا 30 سانتیمتری که زیر کاپشن خود مخفی کرده بود به ماموران حمله ور شده و سپس با دستبند پلیس که بر دستان وی بوده اقدام به فرار کرده و متواری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ سارق سابقه دار در کرمانشاه 

مرگ سارق سابقه دار در کرمانشاه